Het zit erop!

Op 12 oktober 2012

De laatste folders, flyers en kaarten  zijn in de bussen verdwenen, de posters en affiches werden nog eens van de nodige lijm voorzien en de borden worden nog eens vastgezet. Het zit erop. Het is een zware en langdurige campagne geweest. Honderden affiches en enkele duizenden Huis-aan huis bladen later zijn we daar niet rouwig om. Tientallen keren hebben we moeten antwoorden op vragen van lezers en pers. Uren hebben we bij elkaar gezeten om alles gedaan te krijgen, enveloppen te schrijven en debatten voorbereid. Het is mooi geweest. Was het perfect.. zeker niet. Het was onze eerste keer en dan maak je fouten. Hier en daar een poster niet afgeleverd of een bus overgeslagen een bord niet kunnen plaatsen omdat we er geen meer over hadden. Onze welgemeende verontschuldigingen daarvoor, tijd hebben we tekort gehad en centen ook. We konden niet alles doen maar we hebben het onderste uit de kan gehaald en dan is het op.  Nu zondag gaan we het weten .  We willen u langs deze weg bedanken voor uw medewerking en ondersteuning. Voor de lach op uw gezicht voor de “duimen op” voor uw fijne woorden “we gaan voor jullie stemmen” voor de sympathieke hoofdknik of de slag op uw autoclaxon.

Onze krachten zijn nu bijna op maar voor de verandering rekenen we nu op u.  Graag tot zondag en nog eens “Dank u wel”