Woord van de voorzitter aan alle leden

Op 31 oktober 2012

Beste N-VA lid,

Zondag 14 oktober was een dag om nooit te vergeten. De “Kracht van verandering” heeft een aardverschuiving teweeg gebracht in het politieke landschap. Dank zij uw steun boekten we een resultaat van 33,77 procent van alle stemmen. N-VA heeft 10 van de 25 zetels in de gemeenteraad.

Een coalitie met CD&V geeft ons de garantie van een ruime meerderheid in de raad (15 op 25), die nodig is om de volgende 6 jaar goed te kunnen besturen. Opties om met andere partijen samen te werken bleken niet mogelijk wegens een te krappe meerderheid of het risico om eens te meer te moeten werken met 3 partners.

Ons staat een zware maar boeiende taak te wachten. Op 1 januari 2013 gaan we officieel van start. Ondertussen plannen we nog enkele activiteiten.

Op vrijdag, 9 november 2012 e.k. onze maandelijkse “babbel” in de Villa van Stabroek aan het Laageind. Kom eens kennis maken met uw mandatarissen en leden. We vangen aan om 20.00 uur.

Op zaterdag, 8 december 2012 staan we op de Kerstmarkt op het Kerkplein in Stabroek.

Noteer ook dat N-VA een nieuwjaarsreceptie zal geven op vrijdag 18 januari 2012 e.k. Deze zal doorgaan in het JOS in Hoevenen.

We hopen u op een van onze activiteiten te ontmoeten en danken u nogmaals voor uw onvoorwaardelijke steun tijdens de afgelopen verkiezingscampagne.

Met vriendelijke groeten namens het voltallige N-VA afdelingsbestuur,

Rik Frans,

Voorzitter N-VA Stabroek